تبلیغات کاغذی عامل تولید کاغذ باطله

شاید درج این مطلب در سایت کاغذ 24 که فعال در زمینه بازیافت کاغذ باطله است کمی دور از انتظار مخاطب باشد. اما از آنجایی که هدف کاغذ 24 تنها روشنگری و منفعت جمعی است از ارائه چنین مطالبی به مخاطب ، که در آینده ممکن است به ضرر فعالان عرصه خرید کاغذ باطله تمام شود ابایی ندارد.
تبلیغات کاغذی یکی از قدیمی ترین روش های تبلیغی است که با معرفی یک کسب و کار و خدمات قابل ارائه سعی در جذب مشتری دارد. این روش در تبلیغ انواع مختلفی را در بر می گیرد ، بعنوان مثال می توان آگهی های روزنامه ، آگهی مجلات ، تراکت ، کاتالوگ ، بروشور ، تقویم و سالنامه و خیلی موارد دیگر که شاید در حوصله این مقاله نباشد را برشمرد. تبلیغات مبتنی بر کاغذ که یکی از اثر گذار ترین انواع تبلیغات در دهه های گذشته بود ، عملا امروز به یکی از بی کاربرد ترین روش های تبلیغی بدل شده است.

تبلیغات کاغذی عامل تولید کاغذ باطله

ایرادات تبلیغات کاغذی

کمی به گذشته باز می گردیم به دهه های هفتاد و هشتاد خورشیدی که بستر اینترنت به شکل امروزی زندگی مردم را از آن خود نکرده بود. در آن دوران صنعت چاپ و نشر و مطبوعات یکه تازی می کردند و تاثیرات تبلیغات در این رساله ها بر همگان هویدا بود. بسیاری از کسب و کارها در ماه های پایانی سال اقدام به چاپ تقویم های دیواری و رومیزی و یا حتی سالنامه می کردند تا مشتری در طول سال اسم تجاری آنها را با خود همراه ببینید.
اما مهمترین بخش تبلیغات کاغذی قسمت پخش آن است که خود کاری تخصصی و نیازمند افراد داری تخصص است. بنگاه های اقتصادی برای جا نماندن از رقبا در ماه های پایانی سال اقدام به سفارش تقویم و سالنامه های سال جدید می کردند ، غافل از آنکه پخش کردن این تعداد تقویم و یا کاتالوگ کار ساده ای نخواهد بود. با گذشت چند ماه از سال جدید و کم شدن هیجانات ، انبوهی از تبلیغات کاغذی سفارش داده شده بر روی دست کارفرما باقی می ماند ، که رفته رفته آماده تبدیل شدن به کاغذ باطله می شدند.
نوع دیگر تبلیغات که در حال حاضر بنظر نویسنده این مطلب بیشتر اثر سوء دارد تا اثر مثبت ، تبلیغات تراکتی است . تراکت ها معمولا در قطع کاغذ A5 و از جنس های کاغذ تحریر ، کاغذ رنگی ، کاغذ گلاسه تهیه و تولید می شود. این نوع تبلیغ در خانه ها و محل های پر تردد توزیع می گردد و متاسفانه با کمترین اثر انتقال خدمات آن بنگاه اقتصادی دور انداخته می شود. بدترین حالت این نوع تبلیغات زمانی است که توزیع کننده این آگهی ها اقدام به چسباندن این برگه ها به دیوارهای ساختمان های شهر می کند ، در آن لحظه نه تنها مشتری جدید برای آن کسب و کار پیدا نخواهد کرد بلکه با خود بار منفی و حتی شکایت به همراه خواهد داشت. این نوع تبلیغات امروزه به یمن گوشزد کردن رسانه ها در حال پیوستن به خاطره هاست .
تبلیغات کاغذی عامل تولید کاغذ باطله

عدم پخش تبلیغات کاغذی و تبدیل شدن به کاغذ باطله

 حال به توضیح این موضوع خواهیم پرداخت که چرا اینگونه تبلیغات دیگر کارایی خود را از دست داده اند و چرا نباید برای این گونه تبلیغات هزینه نمود. همانطور که اشاره کردیم پخش کردن تبلیغات کاغذی مانند تراکت مهمترین بخش یک کار تبلیغی است ، اما کارفرما تنها به سفارش تراکت بیشتر می پردازد تا نحوه پخش آن.
به همین علت است که حجم قابل توجهی از کاغذ های باطله مجموعه کاغذ 24 معمولا به تراکت ها و کاتالوگ های تبلیغی اختصاص دارد. ما منکر استفاده از این روش تبلیغات نیستیم اما پیش از آنکه اقدام به سفارش تراکت و کاتالوگ کنید ، ابتدا به روش پخش آن بیاندیشید که مبادا هزینه های سنگینی که برای تبلیغات کرده آید تبدیل به مشتی کاغذ باطله شود و در انتها سر و کارتان با خریدار کاغذ باطله بیفتد. کاغذ 24 یکی از بزرگترین مراکز خرید کاغذ باطله است که تمامی افلام ضایعات کاغذ مانند: کتاب باطله ، کاغذ باطله ، مجلات باطله ، روزنامه باطله ، پرونده باطله ، تراکت و کاتالوگ باطله و .... را به بالاترین قیمت از شما خریداری می کند.
برای فروش کاغذ باطله درب منزل با یکی از شماره های داخل سایت تماس بگیرید و در اسرع وقت کارمندان کاغذ 24 به حضور شما جهت خرید کاغذ باطله خواهند رسید.
امیدواریم که از این مطلب استفاده کافی را برده باشید و اگر به دنیای بازیافت کاغذ باطله علاقمند هستید حتما از دیگر صفحات سایت کاغذ 24 دیدن فرمایید.